Klacht Braun: Actie dat werd aangeboden is voor de gek houderij.

MelikeCetintas

Stoomgenarator gekocht tijdens actie cashback, nooit geld terug gekregen. Gebeld naar braun, zij gaven aan dat er een deel is overgenomen door Delonghi. Uiteindelijk klantenservice gebeld en de stappen die zij van mij eisen uitgevoerd. Later bericht dat ik niet in aanmerking kom doordat zij het orginele streepjes code willen. Streejes code heb ik al opgestuurd per post naar Braun. Hoe kan ik dit nog eens sturen? Zij zijn het kwijt geraakt of het is onderweg verloren, dus ik als klant ben hier de dupe van? Ik verlies hierdoor 40 euro en kost deze stoomgenerator omdat het juist goedkoper uitkwam, maar niet dus. Braun kan achterhalen wat de code is, maar dit is niet het geval. Zij steken geen energie in de klant en houden de klant voor gek. Heen en weer bellen, mailen en opsturen wat zij eisen. Alles voor niets dus.

Graag een compensatie voor die 40 euro. Ik als klant kan er niet veel aandoen, ik heb veel moeite erin gestoken om het voor elkaar te krijgen. Als ik wist dat het op deze manier kon gaan had ik het aangetekend opgestuurd, maar dat kost mij ook weer geld wat niet wordt vergoed vanuit jullie.

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!