Opgelost door Braun: Braun scheerapparaat werkt niet goed, zeer slechte kwaliteitsverhouding

Pipo

Maar even voor de alle duidelijkheid. Ik was op vakantie en zag dat de scheermachine in de aanbieding was en vroeg ik mijn familielid in Nederland om die voor mij te bestellen, ik heb deze scheermachine gekocht voor mijn man, voor als een verjaardag cadeau.
Mijn was er erg blij mee om hem open te maken en hem meteen in gebruik te nemen.
De scheermachine deugd aan kwaliteit niet, door dat hij op zijn gezicht en nek als nog stoppels aan haren overhoud en op bepaalde plekken wilt hij niet eens scheren en verder behoorlijk aan irritaties krijgt. Het is wellicht niet iets aan u te verwijten.
Ik sta er dan op om mijn betaling dan ook te retourneren, want de consumenten zal mij ook de gelijk geven.
En wat ik het ergste vind is om mijn man hier mee blij te maken, maar in dit geval is dit niet gelukt door dit kwaliteit van het scheerapparaat.
Ik wil dan ook degelijk een oplossing voor retour?

Ik wil mijn geld terug, want de kwaliteit deugd niet. Dit zal de consumentenbond je ook haar fijn uitleggen. Gebruikt of niet, je komt pas achter de kwaliteit om iets te gebruiken. Dus bij mij ligt het probleem niet. Als de fabrikant met iets goeds komt op de markt, dan zal je ook geen gezeik krijg.

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pipo
    Als nog mijn geld terug gehad, voordeel van verzekerd versturen.

Pipo

Ook een klacht indienen over Braun?