Klacht Braun: Geen geld terug

Klachtnummer
# 461650
Gebruiker
S.E. de Bruin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet goed, geld terug actie Braun

De oplossing

Ik heb een Braun 9-serie gekocht, maar was niet tevreden over het scheerapparaat en had een geïrriteerde hals. Nu heeft Braun een "100 dagen Niet goed - geld terug" actie, dus ik heb mijn pakket aangetekend opgestuurd naar een postbus in Schiedam.
3 weken later heb ik nog steeds niet gehoord van Braun, dus maar een nummer in België gebeld omdat het pakket nog niet was aangenomen. Nu zijn wij 6 weken verder, maar helaas nog steeds niets gehoord van Braun!!! Echt schandalig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen