Klacht Braun: Motor Braun Silk epilator na 3.5 jaar kapot

Klachtnummer
# 297970
Gebruiker
Fredemanu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Braun
Na een paar emails heen en weer met jullie klantenservice zijn we nog niet uit.
Helaas heeft de motor van mijn Braun Silk Epil 5 die ik in juni 2014 had aangeschaft het opgegeven.

Ik heb hem wellicht in totaal 20x gebruikt op normale wijze. Nooit op reis meegenomen. Ook is hij nooit gevallen.
Mijn vorige epilator van Philips deed het nog na 10 jaar en die was minder dan de helft van de prijs van de Braun!

Ik begrijp dat Fonq en Braun maar 2 jaar garantie geven. Maar ik begrijp ook dat ik als consument recht heb op gratis reparatie of vervanging na de garantieperiode. Dat is een wettelijk recht op een product van een toonaangevende merk en van een bovengemiddelde prijs. Van een product mag je verwachten dat je het een bepaalde tijd zonder
problemen kunt gebruiken. Dit noem je de levensverwachting. Mijn verwachtingen
met een braun silk epilator is dat het langer dan 3.5 jaar meegaat!

Ik kan aantonen dat het product buiten mijn schuld kapot is gegaan. Er is idd geen spoor van beschadigingen.

Hoe kan ik dan wel gecompenseerd worden? Ik hoor graag van jullie.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?