Klacht Braun: Niet Tevreden, Geld Terug! - Braun/Promolife betaalt niet en is onbereikbaar

Klachtnummer
# 461477
Gebruiker
NoParkmobileAgain
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een scheerapparaat gekocht, met een 100 dagen niet tevreden - geld terug garantie.

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/money-back-guarantee

Ik heb het apparaat in April teruggestuurd omdat ik niet tevreden ben over de Braun Series 5 5145S. Er werd aangegeven dat ik binnen 8 weken het geld terug zou ontvangen.

We zijn nu 11 weken verder en ik heb nog geen geld terug ontvangen, enkele weken terug alleen een mail gekregen van "Elisa" van Promolife dat ze het druk hadden.

Als ik ze probeer te bereiken op een Helpdesk nummer in Belgie krijg ik al enkele weken te horen dat het gesprek niet kan worden beantwoord vanwege een technisch probleem.

De oplossing

Ik wil dat het geld op hele korte termijn alsnog op mijn rekening wordt gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen