Klacht Braun: Ondeugdelijk geleverd produkt, kan gebeuren maar kom dan gemaakte afspraken over vergoeding na!

Klachtnummer
# 262160
Gebruiker
G. Otten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Braun heeft een ondeugdelijk produkt geleverd en weigert toegezegde oplossing (vergoeding van een apparaat) na te komen. Klantenservice is echt dramatisch (constant iemand anders behandelt het dossier en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd) en dus vandaar maar via deze weg trachten met een reëel persoon van Braun in contact te komen om dit op te lossen.

De oplossing

nakomen van gemaakte afspraken: vergoeding van een ondeugdelijk produkt (vastgesteld door E-Care en bevestigd door de klantenservice)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?