Klacht Braun: Ontmoedigings- of afstraffingsbeleid van Braun?

Klachtnummer
# 401506
Gebruiker
Koobus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een scheerapparaat van Braun gekocht met zogenaamde "CashBack" aktie. Precies volgens hun beschrijving alle gegevens ingevuld op hun website en vervolgens op verzenden geklikt. Krijg op het scherm "loaden"te zien. Blijft "loaden" en er gebeurd verder niets! Na 40 minuten nog steeds "loaden". Alles van voor af aan opnieuw ingevuld en ingevoerd en op verzenden geklikt en opnieuw weer hetzelfde probleem! Dit totaal 3 keer herhaald.

Is dit het "Braun-ontmoedigingsbeleid" voor mensen die hun 'zogenaamd beloofde' CashBack willen terug vragen?

De oplossing

Laat ze gewoon eerlijk zijn en geen verkooppraatjes en loze beloftes maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?