Klacht Braun: Scheerapparaat net buiten garantieperiode stuk!

Klachtnummer
# 485230
Gebruiker
René
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 jaar en 2 maanden geleden een braun scheerapparaat gekocht van de Series 9. Het scheerapparaat kostte 279,95 euro.
Na anderhalf jaar ging de kop stuk. Heb toen een nieuwe kop gekocht van 50 euro. Prima allemaal. Nieuwe kop werkt prima. Maar nu zijn we een half jaar verder en zit er een storing in het apparaat. Hij springt constant op het slotje zodat het scheerapparaat uitvalt. Dus om de 4 sec. valt hij uit. Kan er dus niet meer mee scheren. Dit mag toch niet al na 2 jaar en 2 maanden. Net de garantie eraf. Zoveel geld uitgegeven had er wel meer van verwacht. Was altijd Braun fan maar nu heb ik er wel een ontzettend slecht gevoel bij.

De oplossing

Hoop dat Braun met een hele goeie oplossing komt zodat ik mijn vertrouwen in Braun weer terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen