Klacht Braun: Scheerkop van Braun 9090cc na 7 maanden versleten en niet leverbaar!

JoepW

Na 7 maanden (nu al 2 maanden geleden) begon mijn Braun 9090cc scheerapparaat slecht te scheren en vreselijk veel geluid te maken.
Ik dacht een vervangende scheerkop te kopen, maar deze blijkt wereldwijd niet leverbaar.
Tevens is het wel erg teleurstellend of eigenlijk belachelijk dat de kop na 7 maanden stuk gaat terwijl Braun zelf claimt dat deze ca. 18 maanden mee moet gaan.
Belangrijk om te weten is dat een kop ca. € 60,- kost, dat is echt enorm duur!
Na contact met Braun ontving ik € 60,- om een nieuwe kop te bestellen. Ik heb de kop ook onmiddellijk besteld bij de door Braun aangeraden leverancier, maar nu na 2 maanden is er nog steeds geen voorraad en dus zit ik met een zeer slecht functionerend apparaat (van inmiddels 9 maanden oud) met een aanschaf prijs van € 252,-!

Ik eis dan ook dat Braun mij het aanschafbedrag van het scheerapparaat volledig vergoed en ik zal dan het scheerapparaat retourneren naar een door Braun te specificeren adres.
Tevens zal ik de bestelling van de scheerkop annuleren en indien dat lukt Braun de € 60,- terugbetalen die Braun aan mij heeft overgemaakt.

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JoepW
    Uit armoede een Philips scheerapparaat gekocht gezien bovenstaand probleem. Uiteindelijk nam Braun contact met me op en gaf toe dat het een bekend probleem is met de kop van dit type apparaat. Inmiddels had ik (boos als ik was) het apparaat al verkocht en zal Braun mij niet meer tegemoet komen voor het gemaakte verlies.
    Conclusie: Nooit meer Braun!