Klacht Braun: Snel kapotte scherapparaaat

Klachtnummer
# 181948
Gebruiker
A. Cihat Cakici
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijne heren,
ik ben ca. meer dan 35 jaar een fervent Braun-gebruiker. Ik ben zeer tevreden en heb haast nooit problemen met dit merk gehad.
Ik heb een tijd geleden van mijn kinderen als een vaderdagcadeau een scheerapparaat van Braun gekregen (limited edition Hugo Boss reneger). Omdat ik al een vrij nieuw scheerapparaat van Braun in gebruik had, heb ik dit cadeau even bewaard. Totdat mijn huidige Braun niet meer goed scherp was en ik deze Hugo Boss in gebruik nam.
ik heb het nauwelijks een half jaar gebruikt, toen het trimmesje spontaan brak. Mijn vraag is:
-hoe komt het dat zo'n goed merk zo snel een mankement vertoond heeft?
-waar kan ik deze laten repareren?

jullie zullen begrijpen dat dit mooie apparaat i.v.m Vaderdag niet een financiële maar vooral emotionele waarde heeft.
hoogachten verwacht ik
mvgrt
cihat cakici

De oplossing

-Ik weet wel dat de garantieperiode al verlopen is , doordat ik in eerste instantie dit apparaat bewaard heb. Is het mogelijk onder een bijzondere garantieregeling iets voor elkaar te kunnen betekenen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties