Klacht Braun: teruggaaf actiebedrag niet mogelijk

Lokje

Braun heeft een actie waarin je 20 euro terug zou kunnen krijgen op aankoop van een staafmixer. In de folder die ik meekreeg bij aankoop bij BCC staat dat je een Nederlands rekeningnummer moet hebben. Je moet op internet een formulier invullen, maar daarop kun je alleen Nederland aangeven. Aangezien wij bij Sittard over de grens wonen (Hillensberg, D.), kan ik het niet invullen; het adres moet corresponderen met het adres op de bon. Na telefonisch contact met een medewerker van Braun werd mij herhaaldelijk gezegd dat
1. je binnen 2 weken na aankoop je digitaal moet registreren(staat NIET op de folder
2. je een Nederlands adres moet invullen, wat ook niet op de folder staat; er staat alleen vermeld dat men een Nederlands rekeningnummer moet hebben, wat we ook daadwerkelijk hebben.
De bereidheid om mee te denken wat evt. mogelijkheden zouden zijn waren totaal niet aanwezig; er werd stug en halsstarrig vastgehouden aan eigen visie en ik werd herhaaldelijk onderbroken.
Ik zou graag alsnog de 20 euro op het aankoop bedrag terug willen krijgen.
De actie loopt tot 5 februari 2018.
Hartelijk dank voor uw hulp!

bereidheid tot meedenken hoe ik het bedrag alsnog terug zou kunnen krijgen.

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Braun?