Klacht Braun: Verkleuring bovenlip door gebruik epilator van Braun

Miranda.Loui

Ik heb gebruik gemaakt van de silk epil 7. In de gebruiks aanwijzing staat dat de epilator geschikt is voor de gevoelige lichaamsdelen (oksel, gezicht, bikinilijn) met het speciale opzet stukje
Ik heb enige tijd de epilator voor mijn benen en bovenlip gebruikt. Echter is na een aantal maanden gebruik een huidverkleuring op mijn bovenlip onstaan. Ik ben direct gestopt met het gebruik op mijn bovenlip en heb jet 2 jaar de tijd gegeven dat het zelf zou herstellen. Dit is niet gebeurd. Inmiddels een huidspecialist bezocht voor het behandelen van deze huidverkleuring, uiteraard is dit niet goedkoop en wordt het niet gedekt door de zorgverzekering.
Ik heb hierover contact met Braun gehad en zij hebben ook en foto gezien van de verkleuring. Zij geven als reactie dat zij hum producten op veiligheid testen en mij dus niet tegemoet kunnen komen (vergoeding van de gemaakte kosten bij de huidspecialist).
Echter vraag ik mij af of een producten maandenlang getest wordt en op welke manier dit dan getest wordt.
Deze huidverkleuring ontstaat niet in een dag of 1 of 2 weken. Daarom ben ik niet tevreden over de afhandeling van de klacht.
En wil het hier graag nog eens over hebben.

MB

Vergoeding van de gemaakte kosten bij de huidspecialist.

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Braun?