Klacht Braun: waar blijft mijn geld van de niet goed geld terug aktie!

Klachtnummer
# 431712
Gebruiker
H.P.W.C. Boogaard van Wanrooij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kreeg voor mijn verjaardag een braun oral B tandenborstel van €24,49 die je 30 dagen mocht uitproberen. Het leek of de accu van de tandenborstel niet sterk genoeg was om mijn tanden goed te poesten. in overleg met braun heb ik de tandenborstel aangetekend 22-1-2020 terug gestuurd. tot op heden heb ik nog geen geld ontvangen. telkens moet ik weer nieuwe en andere gegevens aanleveren op email adressen waarop ik steeds bericht krijg dat die niet kloppen. de klachtenservice is telefonisch ook maar halve tijd bereikbaar in verband met technische storing.

ik wil graag mijn geld voor de tandenborstel €24,49 en het geld voor het aangetekend terug sturen €8,95 terug ontvangen

De oplossing

geld terug boeken op de aangegeven bankrekening en goede bereikbaarheid qua email en telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Braun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Braun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen