Klacht Bravissimoo.nl: levertijd overschreden, krijg geen restitutie maar het antwoord: "...wees geduldig..."

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463151
Gebruiker
Indianenschoenen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

28 mei 2020 schoenen besteld. Heb schriftelijk toezegging Bravissimoo van een standaard levertijd van 7-30 werkdagen en in zeldzame gevallen enkele dagen langer.

Via de ontvangen tracking link is te zien dat bestelling sinds 2 juni bewegingloos in Shanghai zou zijn.

Op 11 juli 2020 heb ik restitutie bedongen via formulier op website, Bravissimoo stuurde per ommegaande volgende zeer gebiedend tekst per mail:
" Ik heb zojuist uw bestelling gecontroleerd en die is al onderweg naar u. Uw volgnummer is ..... U kunt uw bestelling volgen via deze link: https://www.17track.net/nl
(Algemene informatie: Aangezien we werken met een volledig geautomatiseerd bestelsysteem, kunnen we niet ingrijpen in bestellingen die al zijn verzonden!) Opgelet! In zeldzame gevallen werkt het volgnummer niet altijd correct en kunt u uw bestelling niet bepalen. Dit heeft niets te maken met de staat en de verzending van uw bestelling, aangezien deze al is verzonden en naar u onderweg is. Door het coronavirus kunnen er op dit moment sterke schommelingen in de levering optreden.
Heb hier begrip voor en wees geduldig. U ontvangt uw bestelling in ieder geval.

Gewenste oplossing

onmiddellijk restitutie, heb totaal geen vertrouwen in levering
Geboden oplossing
Bedrijf laat mij eindeloos wachten. Geeft steeds alleen het antwoord dat de bestelling zal worden geleverd. Wanneer wordt daar nooit bij vermeld. Op mijn herhaalde eis tot restitutie wordt niet ingegaan. Daarbij instrueren ze meermaals op gebiedende wijze: "...Heb hier begrip voor en wees geduldig..."
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bravissimoo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bravissimoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen