Wij vinden dat Bravissimoo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bravissimoo.nl: levertijd overschreden, krijg geen restitutie maar het antwoord: "...wees geduldig..."
Details
Klacht
28 mei 2020 schoenen besteld. Heb schriftelijk toezegging Bravissimoo van een standaard levertijd van 7-30 werkdagen en in zeldzame gevallen enkele dagen langer.Via de ontvangen tracking link is te zien dat bestelling sinds 2 juni bewegingloos in Shanghai zou zijn.
Op 11 juli 2020 heb ik restitutie bedongen via formulier op website, Bravissimoo stuurde per ommegaande volgende zeer gebiedend tekst per mail:
" Ik heb zojuist uw bestelling gecontroleerd en die is al onderweg naar u. Uw volgnummer is ..... U kunt uw bestelling volgen via deze link: https://www.17track.net/nl
(Algemene informatie: Aangezien we werken met een volledig geautomatiseerd bestelsysteem, kunnen we niet ingrijpen in bestellingen die al zijn verzonden!) Opgelet! In zeldzame gevallen werkt het volgnummer niet altijd correct en kunt u uw bestelling niet bepalen. Dit heeft niets te maken met de staat en de verzending van uw bestelling, aangezien deze al is verzonden en naar u onderweg is. Door het coronavirus kunnen er op dit moment sterke schommelingen in de levering optreden.
Heb hier begrip voor en wees geduldig. U ontvangt uw bestelling in ieder geval.
Gewenste oplossing
onmiddellijk restitutie, heb totaal geen vertrouwen in levering- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.