Klacht Bravo: Bus komt niet opdagen

Klachtnummer
# 624464
Gebruiker
Kyra#328
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bus van Meijel Busstation naar Deurne van 07:26 lijn 28 kwam vorige week niet opdagen en nu weer. Iemand zei dat het vorige week al de 3e keer was dat die niet kwam opdagen. Zo kom ik steeds te laat op school, doe er iets aan!

Gewenste oplossing

Dat de bus gewoon komt zodat mensen gewoon optijd op school komen ipv weer een andere manier moeten zoeken om er te komen. Studenten zijn afhankelijk van het ov.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bravo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bravo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen