Klacht Bravo: Chauffeur was super asociaal toen hij me gisteren van het ziekenhuis (waaruit ik net ontslagen was)

sue

Gisterenavond kon ik eindelijk het ziekenhuis verlaten en ik had begrip verwacht, maar de chauffeur maakte me gewoon belachelijk. Heb nooit gehad dat ik moest huilen in de taxi, maar gisteren heb ik dus wel moeten janken. Ik ben ziek en die gast weet dat mensen niet voor de lol naar een ziekenhuis gaan, dus dat heeft aardig van streek gemaakt. Hij begroette me niet eens en begon meteen te schelden over dat ik het niet goed geregeld had. Omdat ik beleefd wilde blijven zei ik iets over dat het fijn was om na een week weer buiten te kunnen zijn en toen werd hij nog kwader. Zijn woorden waren; 'fijn voor jou misschien, maar niet voor mij en jij moet opschieten. Ik zit verdorie in een rolstoel, dus ik kon helemaal niets doen. Voelde me net zo beroerd als de dag dat ik opgenomen werd en dat allemaal dankzij die man.

Ik zou graag hebben dat hier extra rekening mee wordt gehouden. Niet voor mij alleen, maar ook voor alle andere mensen die uit bijvoorbeeld een ziekenhuis worden opgehaald. Helaas weet ik geen naam van de man. Hij praatte met een accent, dus waarschijnlijk een buitenlander. Dat is het enige wat ik aan info over de desbetreffende chauffeur heb.

Wij vinden dat Bravo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bravo?