Klacht Brazil En Zo: Reis geannuleerd, geld wel terug ontvangen maar niet genoeg voor nieuwe tickets!

Svennie boy

Afgelopen 11 juli 2013 zou mijn vrouw en zoon gaan vliegen naar Brasil maar op de dag van vertrek kregen wij een telefoontje dat de reis met een dag was vertraagd. De andere dag ging het feest weer niet door toen zijn wij naar het reisbureau gegaan voor tekst en uitleg van wat er nu precies aan de hand was. Ze had het geld niet overgemaakt aan de maatschappij waar mijn vrouw en zoon mee zouden gaan vliegen. Dus een grove leugen van haar want het was achteraf helemaal niet geannuleerd. Na lang te hebben gepraat kwam er maar weinig duidelijkheid naar buiten toen na twee uur zei mijn vrouw van dan wil ik zaterdag 13 juli 2013 mijn geld terug, dat heeft ze keurig gedaan maar het geld was onvoldoende om weer andere tickets te kopen. Haar prijs was 2388 en de nieuwe prijs was 2811,40 plus twee extra overnachtingen in Rio te Brasil a 100 euro per nacht dus dat is een verschil van 623 euro en mijn vrouw heeft door dit voorval ook nog eens drie dagen niet kunnen werken om alles te regelen !

Ik wil toch schadeloos gesteld worden door het reisbureau en laten ze maar komen met een redelijke vergoeding en uitleg want ze heeft volgens mijn veel uit te leggen naar ons toe, de fout ligt bij haar en niet bij ons wij zijn onze afspraken goed nagekomen.

Wij vinden dat Brazil En Zo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Svennie boy
    Ik ben zeer benieuwd hoe hun dit willen gaan oplossen en zo niet ga ik gewoon door met procederen, eens zal ik winnend uit de strijd komen maak niet uit hoe lang het duurt!
    Svennie boy
    Persoonlijk verwacht ik niet veel van haar anders had ze nu toch wel eens een keer ergens mee naar buiten gekomen, daar heb je geen week voor nodig dacht ik zo!
    Svennie boy
    Mijn vrouw heeft ook weer contact gehad met het reisbureau en ze zou het zo snel mogelijk willen oplossen, dus er is toch weer een beetje vaart in de zaak gekomen, en nu kijken of ze het waar kan maken wat ze zegt!
    Svennie boy
    Dit hebben wij nog nooit meegemaakt bij een reisbureau en nu ga je een keer over stag en krijg je dit aan je broek. Ik hoop dat ze het tot een goed einde weet te brengen want wij zijn altijd correct gebleven tegen haar en laat ze nu maar eens met een goed bod komen,want dat verdienen wij wel na deze ellendige tijden!
    Svennie boy
    Het is inmiddels alweer een nieuwe week en nog niets van het reisbureau vernomen. Hoelang laat ze ons nog in spanning zitten en wanneer komt het verlossende antwoordt. Niemand weet het behalve zei weet het en laat ze er nu maar eens mee komen want dat verdienen wij wel na wat er allemaal gebeurt is!
    Svennie boy
    Ze had vorige week nog contact met mijn vrouw dat ze alles wilde regelen en in twee termijnen wilde gaan betalen. Nou laat ze maar komen al wil ze in meerdere termijnen betalen maakt ons niet uit als ze maar betaalt dat vinden wij veel belangrijker. Dan heel de tijd maar wachten en niets krijgen! We hebben er gewoon recht op en u ben nu aan zet.
    Svennie boy
    Het reisbureau heeft afgelopen vrijdag nog contact gehad met mijn vrouw en vervolgens hoor je dan bijna een week weer niets van haar, daar kan ik met mijn verstand niet bij. Laat ze nu eens met een redelijk bod komen waar we allebei blij van worden. Maar niet iets beloven en niet na komen, daar heb ik een hekel aan!
    Svennie boy
    Ik ben gisteren gebeld door de consumentenbond en die zeiden tegen mij dat ik me moest wenden bij het juridisch loket! Dat zal ik dan maar doen om toch maar druk op te blijven voeren tegen het reisbureau. Want het raakt zo langzamerhand in een impasse en dat wil ik zeker niet , er moet nu toch eens een keer wat gebeuren want we wachten al bijna twee maanden op antwoord en dat is een beetje te lang te noemen!
    Svennie boy
    De consumentenbond zei van de week nog tegen mij van, in de meeste gevallen komen klanten en bedrijven er wel uit met het probleem dat geldt dus voorlopig nog niet voor de Fam: Hensen er is nog geen enkele reactie geweest van Mev. Wanneer ga ze ons schadeloos stellen! Ik hoop zo snel mogelijk, we wachten al zo lang.
    Svennie boy
    Hoeveel tijd heeft u nog nodig om u fout toe te geven, het lijkt ons wel duidelijk hoe het zit en dat u voor 100 procent schuld heeft. Ik zal even het jur loket afwachten, want mijn geduld raakt ook eens een keer op! Ik wil nu dat u snel tot een besluit komt, want de tijd is nu weleens voorbij na 2 maanden na te denken. Ik verwacht volgende week van u antwoordt, zo niet dan moet ik helaas uit een ander vaatje gaan tappen, en dat is voor u niet te hopen!
    Svennie boy
    Ik wordt a.s. maandag gebeld door een advocaat en die meneer ga dat even voor ons oplossen! Het reisbureau heeft nu lang genoeg gewacht, en nu lossen we het zo even op! Ze heeft genoeg tijd en gelegenheid gehad en nu ga het op de rechtelijke manier, als ze het zo wil kan ze het krijgen van ons, de maat is nu vol!
    Svennie boy
    Ik ben benieuwd hoe mevrouw hier op gaat reageren, want ze dacht even hier ben ik vanaf. Nou mooi niet het spel wordt nu hard gespeeld door ons! Ik heb me tot op heden redelijk rustig gedragen maar nu wil ik dat niet meer en kan ik het ook niet meer! Het moet nu maar eens afgelopen zijn met haar wanpraktijken! Er zit eindelijk beweging in de zaak, we hebben er lang op moeten wachten!
    Svennie boy
    De status loopt nu al twee weken en twee dagen, nu moet er maar zo langzamerhand een einde aan komen, dat is het beste voor allebei. Op een gegeven moment wordt het irritant, voor het reisbureau en voor ons! Ik wil mijn gram halen en het reisbureau laat maar niets van haar weten! Ik ben zo benieuwd waar dit ga eindigen! Ik hoop dat alles snel voorbij is, kunnen wij weer verder en het reisbureau heeft geen last meer van ons!
    Svennie boy
    Er is hopelijk een doorbraak te melden, het reisbureau heeft mijn vrouw toegezegd dat ze het bedrag de 24 ste september 2013 aan ons gaat overmaken! Dus dat is positief nieuws na lang niets te hebben gehoord van het reisbureau! Ze ziet toch wel in dat wij gelijk hadden, we wachten nu in spanning af hoe het afloopt!
    Svennie boy
    Ik ben toch zo benieuwd naar de 24 ste van deze maand in het jaar 2013 of we toch nog het geld terug krijgen van het reisbureau! Ze heeft het toegezegd, dus we gaan uit van het goede van de mens zo niet kan je altijd nog ingrijpen met een goede jurist! Ze weet nu dat het haar laatste kans is, dus een gewaarschuwd mens telt voor twee!
    Svennie boy
    Toch kan ik niet begrijpen dat het reisbureau niet is aangesloten bij het klachtenkompas! Wat heeft ze daar mee te verliezen, elk ander bedrijf doet wel mee. Ik wil de rede graag weten waarom zei niet mee doe aan het klachtenkompas! Het is toch goed voor een bedrijf om mee te doen, en om problemen op te lossen!
    Svennie boy
    We hopen toch dat alles op zijn pootjes terecht komt, want daar hebben wij wel recht dacht ik zo. We hebben er meer dan twee maanden op moeten wachten! Wij hopen dat het zonder een jurist in te huren tot een oplossing komt. Want ook wij willen het normaal oplossen zonder jurist erbij te betrekken!
    Svennie boy
    Er sta 17 keer het zelfde op verwijderen s.v.p.!
    Svennie boy
    Ik heb het reisbureau dit weekend een brief geschreven, omdat ze ons a.s. dinsdag ga uitbetalen! We zijn erg benieuwd of ze haar woord nakomt. Als mevrouw niet tot betaling over ga dan zet ik iemand op deze zaak en dan kost het mevrouw veel meer als wat ik nu eis van haar! Het duurt nog drie dagen en dan is het zover!
    Svennie boy
    Vandaag is de dag van uitbetalen, een spannende dag voor ons. Houd mevrouw haar woord of niet, we weten het vandaag! Zo niet moeten we er een jurist opzetten die ons geld ga innen! We hopen dat mevrouw gewoon betaalt,anders wordt het voor mevrouw alleen maar meer een honderd euro meer is niets!
    Svennie boy
    Het is een drama te noemen, mevrouw heeft de 24 ste weer niet betaalt! Hoelang houd mevrouw het vol, mijn vertrouwen in haar is tot het nul gedaald ze belooft alles maar komt niets na ze krijg van mijn de koude does! Ik moet toch wat anders gaan verzinnen want dit duurt nu al drie maanden dat is een beetje lang.