Klacht Brazil En Zo: Vliegticket besteld en betaald maar nooit geleverd door Brazil en Zo

Klachtnummer
# 48059
Gebruiker
Theo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schoonzus net weduwe geworden wil terug naar haar geboorteland. Oktober 2013 ticket besteld en betaald voor vlucht naar Brazilië op 6 december met overstap in Portugal. Dag van vertrek telefonische melding dat vanwege slecht weer de vlucht was uitgesteld. Dag later telefoontje met de vraag waarom mevrouw niet op de vlucht zat, na uitleg dat er geen bericht was gekomen wanneer de vlucht zou plaatsvinden toegezegd dat er een nieuw ticket zou. Navraag bij de vliegmaatschappij bleek dat er door “Brazil en Zo” een reservering was geplaatst maar niet betaald was dus ook geen ticket geleverd werd. Toen rechtstreeks bij de maatschappij een ticket gekocht en vertrokken. Na telefonisch contact met reisbureau per e-mail toezegging gekregen dat het geld word teruggestort op 7 januari, dit is niet gebeurd. Volgend telefonisch contact word beloofd dat er zal worden teruggebeld, is tot op heden niet gebeurd. Er word niet nu meer gereageerd op telefoon of e-mail.

De oplossing

Graag geld terug zoals toegezegd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brazil En Zo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties