Opgelost door Bredemeijer: Barst na het zetten van thee.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326262
Gebruiker
DanielleMM94
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds een jaar een theepot van bredemeijer en was er onwijs tevreden mee. Tot de theepot was gebarsten na het zetten van thee. 10 minuten na dat het potje was gezet merkte ik dat de pot begon te lekken. Na zoeken bleek er een hele kleine barst te zijn ontstaan. Ik bezit hem ruim een jaar en heb nog nooit zo iets meegemaakt met een theepot. Na telefonisch contact te hebben gehad met bredemeijer kreeg ik alleen te horen dat er geen garantie op ceramische theepotten zit.

De oplossing

Na het telefonisch contact voel ik me niet serieus genomen. Ik zou graag zien dan mijn klacht serieus genomen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bredemeijer is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DanielleMM94
Datum
Uiteindelijke oplossing
19-10-2018 Er is telefonisch contact opgenomen vanuit bredemeijer. Dit was 10 oktober (nu een week geleden). Er werd voorgesteld om de theepot op te sturen (met antwoordnummer) naar bredemeijer om te laten onderzoeken. Ik vond het erg fijn dat contact hadden opgenomen. Vandaag heb ik een vriendelijke email terug ontvangen. De theepot wordt vervangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?