Opgelost door Bredemeijer: Barst na het zetten van thee.

content Opgelost
DanielleMM94

Ik heb sinds een jaar een theepot van bredemeijer en was er onwijs tevreden mee. Tot de theepot was gebarsten na het zetten van thee. 10 minuten na dat het potje was gezet merkte ik dat de pot begon te lekken. Na zoeken bleek er een hele kleine barst te zijn ontstaan. Ik bezit hem ruim een jaar en heb nog nooit zo iets meegemaakt met een theepot. Na telefonisch contact te hebben gehad met bredemeijer kreeg ik alleen te horen dat er geen garantie op ceramische theepotten zit.

Na het telefonisch contact voel ik me niet serieus genomen. Ik zou graag zien dan mijn klacht serieus genomen wordt.

Bredemeijer is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

DanielleMM94
19-10-2018 Er is telefonisch contact opgenomen vanuit bredemeijer. Dit was 10 oktober (nu een week geleden). Er werd voorgesteld om de theepot op te sturen (met antwoordnummer) naar bredemeijer om te laten onderzoeken. Ik vond het erg fijn dat contact hadden opgenomen. Vandaag heb ik een vriendelijke email terug ontvangen. De theepot wordt vervangen.

Ook een klacht indienen over ?