Opgelost door Bredemeijer: Zichtbare slijtage aan handvat en dekselknop .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 378615
Gebruiker
Theepot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na mijn eerste Bredemeijer theepot die na 5 jaar begon te lekken bij de tuit, besloot ik een nieuwe Bredemeijer theepot te kopen , de geheel verchroomde Duet 1,2 l. Na 15 mnd gaat nu de chroomlak van het handvat en van de dekselknop af waarmee witte kunststof zichtbaar wordt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n prachtige als degelijk bekend staande theepot.

De oplossing

Ik wil dat Bredemeijer hierover een oordeel geeft vanuit haar goede reputatie en de twee aan slijtage onderhevige onderdelen vervangt.

1 reactie

  1. Auteur
    Bredemeijer
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Wij hebben de onderdelen los.
    De handgreep en dekselknop kunnen gewoon vervangen worden.
    Ik zal de onderdelen naar uw adres versturen.

    Groet,

    Bart Boer

    Bredemeijer Group bv

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theepot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Al na één dag lagen de nieuwe onderdelen in de brievenbus zonder dat ik daarom had gevraagd. Geweldige service . Mijn volgende theepot is weer een Bredemeijer😀 en wat is hij toch mooi.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?