Opgelost door Breedband Helmond: Automatisch ongewenst uitschakelen mediabox.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 300390
Gebruiker
Bo&Zo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Arris mediabox zet zichzelf steeds uit, soms al na tien/twintig minuten, en vrijwel altijd na enkele uren. Het vervelende is dat er geen optie in de instellingen van de arris mediabox zit om dit uit te schakelen

Gewenste oplossing

Dat dit probleem verholpen wordt.
Geboden oplossing
De mediabox update is doorgevoerd, sindsdien geen problemen meer ondervonden. Ben hier zeer tevreden over!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Goedemiddag,

    Deze week komt er een update op ons platform en daarmee zal dit opgelost zijn. De mediabox zal dan na 10 uur inactiviteit automatisch uitschakelen.

    Wij werken nog aan een mogelijkheid waarbij er een aantal standaard tijden ingesteld kunnen worden waarna de mediabox uitschakelt.

    Hopelijk is hiermee uw vraag beantwoord.

    Met vriendelijke groet,
    Breedband Helmond
  2. Auteur
    Bo&Zo
    Datum
    Helemaal top, ben erg blij dat dit probleem opgelost word. Klasse!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen