Klacht Breedband Helmond: Bediening tv door middel van de afstandsbediening.

WLP Rutten

Werking afst.bediening is al sterk verbeterd. Kan nog veel beter:
- als nederl. ondertiteling aktief is, moet deze eerst handmatig worden uitgezet voordat kan worden overgeschakeld naar een andere zender of als het geluid harder/zachter moet worden. Ook andere functies pas nadat ondertiteling is uitgezet.
- opgenomen programma's kunnen niet van ondertiteling worden voorzien.

Er is één functie die de ondertiteling wel automatisch uit zet. Ben effe kwijt welke dat is. Dus het zou theoretisch ook met andere functies mogelijk moeten zijn.

Breedband Helmond
    De ondertiteling staat standaard altijd aan bij alle zenders. Via het instellingen menu of de blauwe knop kan de ondertiteling aan/uit gezet worden. Dit gebeurt dan direct voor alle zenders.
    Aanvullende ondertitels bij opnames is nog in ontwikkeling.

Voor verdere vragen/opmerkingen over BBH TV adviseren wij u contact op te nemen met de servicedesk via 0492 - 780 783, kies voor optie 2.

WLP Rutten
Gebruik van de blauwe knop om ondertiteling aan/uit te zetten. Werkt nog steeds niet. Contact opgenomen met de klantenservice en daar adviseert men in eerste instantie de gele knop eens te proberen. Dat werkt natuurlijk ook niet. Na mijn voorstel om ‘daar’ ook eens iets te proberen, antwoordt de medewerker dat het bij hen ook niet werkt. Geen enkele knop. Wat een amateurisme waar ik even niet tegen bestand ben. Uiteindelijk belooft de medewerker e.e.a. uit te zullen zoeken door middel van een ticket. Dat heb ik daar eerder gehoord. Ook belooft hij mij te zullen terugbellen als er iets meer bekend is. Ook dat komt me bekend voor waarna nooit meer iets van de klantenservice is vernomen. Omdat ik toch optimistisch blijf, ga ik er vanuit dat deze keer BBH het probleem oplost en zoals beloofd contact met mij opneemt.

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?