Klacht Breedband Helmond: geen tv beeld

Klachtnummer
# 536885
Gebruiker
G.F. Meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb geen beeld sedert zondagmiddag 9 mei om ongeveer 16.00 uur. wanneer kan ik weer tv kijken op de tv en welke korting of tegemoetkoming ontvangen de klanten van breedband

De oplossing

beeld regelen en ik verwacht een tegemoetkoming bv 1 maand gratis

1 reactie

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Allereerst excuses voor het ongemak.
    We hadden afgelopen zondag met een storing te maken.
    Ondanks dat we geen klantenservice hebben op zondag is er direct actie ondernomen waardoor het probleem snel onder controle was daarom zullen we geen compensatie aanbieden in tegenstelling tot de voorgaande storing in het verleden.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Breedband Helmond

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen