Klacht Breedband Helmond: Kwaliteit mediabox, mn de informatie (EPG) en gebruik. Beeld kwaliteit is ok.

Internet is ok.

Digitale tv niet. Mn TV gids (EPG) is zeer slecht, ook op de IPAD slecht leesbaar.
Layout is knudde, verschuift, kleur gebruik, traag om maar enkele dingen op te noemen.

Programma informatie is nauwelijks aanwezig (bij coax al helemaal niet!).

Vooruitspoelen gaat in blokken van 1 minuut.

Alles werkt eigenlijk zeer onlogisch (veel handelingen). Begin gemist optie geeft vaak inderdaad niet het begin weer...

Wellicht voorbeeld nemen aan Ziggo. Kijk eens hoe zij de EPG hebben opgebouwd, en wat voor programma informatie ze beschikbaar stellen.
Doe dit ook op de coax aansluiting. Niets is zo vervelend dat je niet tijdens het tv kijken (coax) kunt achterhalen hoe lang het programma nog duurt, en waar het over gaat.
Deze klacht is bekend bij BBH....maar ze doen helaas niets om het op te lossen, vandaar deze stap.

Geen reactie ontvangen
    BBHklacht
    Gratis betekent niet dat er geen service verleend moet worden. BBH heeft een gratis service monteur, gratis installatie en een gratis wifi moden en media box. Mogen we daar ook niets van verwachten?

Ziggo faseert het analoge signaal uit. Maar biedt gratis een extra setup box aan voor die mensen die geen digitaal signaal kunnen verwerken.

Ik vraag geen EPG aan via het coax signaal. Ik heb het alleen over programma informatie. Hoe heeft de film, waar gaat het over en hoe lang duurt het nog. Basis informatie.

Alle EPG’s die er bij mij bekend zijn hebben de tijdslijn horizontaal staan, en de zenders verticaal. Dit leest en scrolt makkelijk. BBH doet dat net andersom op de tablet, waardoor je telkens moet wachten op het verversen van de informatie. De huidige programma’s zijn blauw gekeurd op een grijze achtergrond. De andere programma’s wit. De blauwe kleur op grijs valt minder goed op, terwijl dat juist belangrijk is. Als er bij een programma een opname gepland is verspringt alles....

Verder is het erg jammer dat de BBH app alleen op een tablet beschikbaar is, en niet op een laptop, pc of mac. Ook is het jammer dat er geen veiligheidspakket aangeboden wordt (niet gratis want dan .....).

Succes

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?