Opgelost door Breedband Helmond: niet adequaat geholpen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 355512
Gebruiker
herinstallatie BBH e-mail
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na herinstallatie van windows.krijg ik geen contact met mijn email account. De in 2013 verstrekte handleiding werkt niet. Op een vraag om informatie krijg ik het antwoord dat de helpdesk daarbij niet helpt. Er wordt niet doorgevraagd waarom de handleiding niet werkt. Ik wordt doorverwezen naar een computerexpert.

Eerder meldde de door mij geraadpleegde computerexpert dat hij zich verbaast over het feit dat door u nog gewerrkt wordt met pop3 en niet met imap.

De oplossing

Ik wil adequaat te woord gestaan worden waarbij een oplossing wordt geboden voor het geconstateerde probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Coppes,

    Na ons telefonische onderhoud en geboden oplossing sluit ik deze klant.

    Alvast een fijn weekend.

    Met vriendelijke groet,

    Bart Kersten
    Breedband Helmond

Uiteindelijke oplossing

Auteur
herinstallatie BBH e-mail
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inhoudelijk heeft men mij geïnformeerd over oplossingsrichtingen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?