Opgelost door Breedband Helmond: Onbeschoft en agressief gedrag colporteurs

angry Opgelost
vdb2

Verschijnen hier s' avonds op 13 september 2 jongemannen aan de deur in de Uiverlaan te Helmond die aan hun tshirt te zien en volgens eigen zeggen voor breedband helmond werken. Ik zeg hun geen interesse te hebben en maak aanstalten om de deur te sluiten. De jongeman welke het dichtst bij de deur staat begint onbeschoft houdou te roepen. Als ik zeg dat hij zich onbeschoft gedraagt en ik zijn naam wil weten wordt hij agressief en komt steeds dichterbij. Terwijl ik naar binnen loop om mijn telefoon te pakken om een foto van hem te maken rennen ze weg. Lange jongen rond de 24 jaar met zwart kort krullend haar. Moet toch uit te zoeken zijn wie dat is geweest.

Neem fatsoenlijk personeel aan. Dit soort colporteurs aan de deur zijn steeds vaker opdringerig en onbeschoft

Breedband Helmond
    Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met een van de adviseurs.
    Wij gaan intern uitzoeken wat er aan de hand is geweest.
    We vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen dit te melden aan ons.

Onze excuses voor het ongemak.
    vdb2
    Ik hoor graag na het onderzoek nog iets

vdb2
Je moet t maar geloven dat er contact is geweest met de colporteur. In ieder geval heb ik melding van een agressieincident gemaakt bij de politie. Voor inderdaad de volgende keer.

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?