Klacht Breedband Helmond: Onprofessioneel bedrijf

Klachtnummer
# 411396
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen goed product. Vaak slecht beeld en de mediabox werkte vaak moet goed. Opgenomen programma’s konden we vaak niet kijken en dan kregen we een error. Breedband Helmond deed niets met de klachten. Een keer een monteur over de vloer gehad, maar die ging ook onverrichte zaken naar huis. Wel een aardige kerel trouwens. Helpdesk was ongeïnteresseerd en niet voornemens de klacht op te lossen.
Er werd een gratis zenderpakket weg gegeven voor nieuwe klanten. Zelfs dat werd me als bestaande klant met veel klachten niet aangeboden ter compensatie.
Ik ben er na veel gedoe weg gegaan. Wat een slecht bedrijf.

De oplossing

Stoppen met klanten werven. Jullie kunnen duidelijk niet de kwaliteit leveren die jullie pretenderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Beste Rob,

    Bedankt voor je feedback.
    Jammer dat je deze ervaring hebt met ons. Zover ik kan zien heb je in 2017 je contract beëindigd.
    Inmiddels zijn we wat jaartjes verder en hebben onze diensten en apparatuur natuurlijk verder ontwikkeld.
    We nodigen je daarom graag uit om eens te komen kijken naar de mogelijkheden van onze nieuwe apparatuur.

    Alvast hele fijne feestdagen en een goed 2020!

    Met vriendelijke groet,

    Team Klantenservice Breedband Helmond

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?