Klacht Breedband Helmond: Opdringen van nieuwe algemene voorwaarden !

Klachtnummer
# 426502
Gebruiker
E. Reuvers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via deze weg omdat ik er met de klantenservice niet uit kom.
Na de laatste contract wijziging (aug 2019) heb ik gemist dat ik nu
voor vaste telefonie apart moet gaan betalen ( 2 euro / maand).
Omdat ik geen vaste telefonie gebruik heb ik telefonisch contact opgenomen
met Breedband Helmond en telefonisch doorgegeven dat ik geen de vaste telefonie meer wil.
Ik hoef ook geen restitutie over de maanden dat ik het niet heb gebruikt !
Dit was geen probleem en men zou het voor me uitzetten.
Ik heb daarna een bevestigingsmail gehad, maar moet nu deze wijziging
accepteren door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. HUH ?
Volgens hun medewerkster Lorena zijn deze niet gewijzigd, dus waarom moet er een
nieuw akkoord worden gegeven op iets waar ik al akkoord op heb gegeven.
Als er niets gewizigd was dan hoef ik niet opnieuw akkoord te geven, dus ik
verwacht dat WEL iets is gewijzigd is en men wil niet vertellen WAT er is gewijzigd.
Dit is heel klantonvriendelijk en kost klanten !
Ik ben enorm teleurgesteld in Breedband Helmond en ga helaas omkijken naar een normale internet provider.
ik hoop dat iemand bij BBH heel snel wakker wordt en deze onzin stopt !

De oplossing

deze onzin stoppen en mijn huidig contract wijzigen

1 reactie

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Reuvers,

    We hebben u zojuist per mail bevestigd dat er geen verschil zit in de algemene voorwaarden.

    Tevens hebben we uw initiële aanmelding met de Algemene Voorwaarden (waar u al eerder akkoord mee bent gegaan) en het wijzigingsverzoek meegestuurd zodat u beide geborgd hebt en op terug kan vallen mocht dat nodig zijn.

    Hopende het zo goed voor u opgelost te hebben.

    Groet,
    Breedband Helmond

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?