Opgelost door Breedband Helmond: Oplevertijd 2 maanden bij nieuw contract

BKnapen

Heb vorige maand mijn bestaande internetcontract opgezegd omdat ik niet meer tevreden was bij Telfort. Wilde een contract bij Breedband Helmond afsluiten totdat men mij meldde dat dit 2 maanden ging duren voordat dit opgeleverd werd. Ik ben al aangesloten op hun netwerk in de meterkast dus verder hoeft alleen maar het modem aangesloten te worden wat ik (als professioneel ITer) echt wel zelf kan. Dit was echter niet mogelijk, de BAM moest dit aansluiten. Toen mij terloops ook nog gemeld werd dat het "een beetje dom was" om mijn bestaande contract op te zeggen terwijl ik nog geen nieuwe had, heb ik maar opgegeven en me bij een andere provider aangemeld.

Geen, heb nu een ander abonnement afgesloten met een levertijd van 3 weken.

Breedband Helmond
    Omdat de bestaande bekabeling in de woning vaak COAX betreft is nieuwe bekabeling nodig bij het in gebruik nemen van diensten over IP. De in-huis installatie wordt als gratis service uitgevoerd door een monteur die naast de installatie van zowel het modem als ook de mediabox, de benodigde bekabeling voor diensten over IP aanlegt.
    Omdat we naast service ook onze kwaliteit waarborgen wordt deze installatie in huis door Breedband Helmond verzorgt.
    Bij het maken van de planning voor de in-huisinsallatie wordt naast de monteur en de wens van de klant ook rekening gehouden met de wettelijke opzegtermijn van 1 maand en het voorkomen van dubbele kosten. Het spijt ons dat deze planning niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat er waarschijnlijk een misverstand is ontstaan over bovengenoemde werkwijze.

BKnapen

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?