Klacht Breedband Helmond: Slecht WiFi

Thayske82

Sinds gisteren nw aansluiting en kom al achter dat WiFi super zwaar is . Zelfs als je naast de moder is heb je geen goeie verbinding.

Wil graag dat dat de monteur dit oplost want is dieptriest als dat de WiFi zo zwak is ook ben je naast de moder . Betaal al te veel voor deze abonnement wil graag goeie verbinding.

Breedband Helmond
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Uit onze administratie kan ik herleiden dat de monteur recent bij je is geweest voor de installatie.
    Tijdens de installatie stelt onze monteur de wifi zo optimaal mogelijk in. Wifi kunnen we nooit garanderen omdat dit afhankelijk is van meerdere factoren.

De monteur heeft direct na installatie een meting gedaan en kwam op een heel mooi resultaat van 140Mb in de woonkamer in vergelijking met de diensten die je van ons afneemt 150Mb internet en het feit dat we de snelheid alleen bekabeld kunnen garanderen is dit een super goed resultaat.

Ik besef echter dat dit een moment opname kan zijn en dat de snelheid anders kan zijn als je op een ander moment meet en ook de afstand van het modem zal hierbij een rol spelen.

Is wifi ondanks bovenstaande niet naar wens zijn er een aantal opties voorgesteld.
    een daarvan is het uitbreiden van je wifi netwerk voor een extra wifi punt te plaatsen , hiermee vergroot je het wifi bereik binnen de woning.
    een andere oplossing zou kunnen zijn het verhogen van je internetsnelheid, echter vergoot dit enkel de snelheid maar niet het bereik in de woning.

Mocht je hierover nog vragen hebben dan staan we je uiteraard graag te woord.
    Ik zie dat we hier inmiddels ook al contact over gehad hebben.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Chantal Manders
    Breedband Helmond

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?