Klacht Breedband Helmond: Slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515612
Gebruiker
Geïrriteerd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een week blokjes op tv, alleen maar slecht beeld, elke dag gemaild, niet opgelost, geen compensatie.
Al vanaf begin slecht internet, gebeld, gemaild, niet opgelost.

De oplossing

Mijn contract beëindigen en compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Breedband Helmond
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Helaas ondervinden we nog steeds wat problemen en wordt er nog hard gewerkt aan een oplossing.
    Wel zien we dat de meeste verstoringen inmiddels zijn verholpen en hiermee het einde in zicht is.

    Pas als we 100% zeker weten dat het probleem niet meer optreed en we geen meldingen meer van verstoringen ontvangen zullen wij contact met onze klanten opnemen voor een passende compensatie.
    Op dit moment ligt de volledige focus op de oplossing.

    Excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geïrriteerd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen