Klacht Breedband Helmond: Sloom internet.

Klachtnummer
# 340378
Gebruiker
WD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders hebben sinds augustus dit internet. Ben nu op bezoek en het is ontzettend traag, slecht signaal. Heb gevraagd of ze gebeld hebben. Hebben ze gedaan en dit bedrijf zegt simpelweg dat het werkt en is weinig cooperatief om voor een oplossing te kijken. Ze willen niet eens de router onderzoeken. Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen. Vorige internet werkte perfect. Zeer slechte service.

De oplossing

Ik wil dat ze in ieder geval de router of vervangen of nakijken. Het signaal is erg zwak en youtube laad niet eens, wat je in deze tijd wel mag verwachten van glasvezel....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Breedband Helmond is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?