Klacht Breedband Helmond: Waardeloze service

OntevredenBreedbandHelmondKlant

Slechte service. Bij mijn vorige woning veel problemen gehad met de aansluiting, het meerdere keren geven van foute informatie t.a.v. een te gebruiken tablet en uiteindelijk op het nieuwe adres wifi download snelheid van 0.64bps en upload snelheid van 0.76mbps waardoor er niets te streamen valt via de bbh tv app, netflix of youtube. als je daar over belt wordt er gezegd dat zij hele andere waardes meten en dat als ze een monteur moeten sturen dat voor mijn eigen rekening is. Verder ruim 7 maanden een tweede tv kastje in rekening gebracht terwijl ik daar nooit om heb gevraagd en ook nooit een tweede kastje heb gehad!

Mij een goed netwerk verzorgt waarbij ik normaal de bbh tv app en andere video apps via de wifi kan gebruiken!

Breedband Helmond
    Geachte heer van Herk,

Uit onze administratie kan ik herleiden dat er reeds contact is geweest met de klantenservice.

Ten tijden van de aanvraag heeft u aangegeven graag een extra media box bij uw abonnement te ontvangen. Tijdens de oplevering heeft u deze echter niet in ontvangst genomen maar hier ook geen melding van gemaakt en daarom bij ons onbekend.
    Om u hierin tegemoet te komen hebben we de kosten vanaf startdatum van uw abonnement voor de extra media box in mindering gebracht, het teveel betaalde zal in mindering worden gebracht op de komende factuur.

Verder geeft u aan dat het wifi bereik niet voldoende is.
    Op 12-03-2019 is er een monteur op locatie geweest welke de diensten werkend getest heeft op dat moment waren er geen problemen.
    Vandaag 13-03-2019 hebben wij opnieuw contact met u gehad en zijn er diverse metingen gedaan, zonder tussenkomst van uw eigen apparatuur welke voldoende resultaat aangeven. Deze metingen wijzen er op dat uw apparatuur de wifi verzwakt. Het advies is dan ook deze apparatuur los te koppelen en rechtstreeks van onze apparatuur gebruik te maken.

We hebben er alles aan gedaan om het wifi bereik zo optimaal mogelijk voor u in te stellen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Chantal Manders
    Team klantenservice / klachtenafhandeling
    OntevredenBreedbandHelmondKlant
    Alle apparatuur doe gebruikt is is door jullie verkregen of op jullie advies aangeschaft. Nu wordt er gezegd die apparatuur niet te gebruiken? De speedtest is gedaan met de tablet die door jullie is vergeven op een netwerk dat door jullie wordt geleverd. Dat het op 12-03-2019 wel werkt koop ik op 13-09-2019 wanneer het niet werkt dus helemaal niets voor. Ik betaal voor elke dag kwaliteit, niet alleen wanneer de monteur is langs geweest. Dat ik zelf aangegeven zou hebben een tweede media box te ontvangen klopt naar mijn mening niet. Als dit wel het geval geweest zou zijn dan zou ik daar toch direct om gevraagd hebben. Vind je het normaal om producten te factureren die je nooit uitgeleverd hebt? En al zou ik het wel aangevraagd hebben, ook dan kun je niet iets factureren wat nooit uitgeleverd is. Verder zijn jullie al eerder niet correct geweest in het verstrekken van informatie. Bij de verkoop van jullie contract is specifiek gezegd dat ik jullie diensten op de laptop kan kijken, iets wat nog steeds niet het geval is! Verkoop onder valse voorwendselen!
    Breedband Helmond
    Geachte heer van Herk,

Zoals door ons aangegeven kunnen wij de kwaliteit van uw wifi verbinding niet garanderen zoals geen enkele provider dit kan daar dit afhankelijk is van verschillende factoren. Toch hebben wij er alles aan gedaan het meest optimale resultaat te bereiken. Uit metingen die de monteur op locatie heeft gedaan blijkt ook dat dit een heel mooi resultaat opleverde. We zijn ons ervan bewust dat de metingen kunnen wisselen en dit geen garantie is dat de wifi snelheid steeds deze snelheid behaald.

Wat betreft de media box hebben wij de kosten hiervan volledig gecrediteerd en is de klacht daarmee opgelost en onze fout recht gezet. Nogmaals excuses hiervoor.

Intern hebben we besloten u niet langer aan een contract te binden omdat we van mening zijn dat we er alles aan gedaan hebben uw probleem aan te pakken en u desondanks toch niet tevreden bent met het resultaat. We horen dan ook graag van u per wanneer we de diensten mogen stoppen en u de overstap gaat maken naar een andere provider.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Chantal Manders
    Klantenservice / klachtenafhandeling BBH

Ook een klacht indienen over Breedband Helmond?