Klacht Breedbandwinkel.nl: 2e bestelling wederom foutief

Natatcha

Kpn digitenne besteld. Om 9 uur óp de dag van bezorging ontvang ik bericht mbt de aflevertijd... Erg kort dag dus...
1e bezorgpoging: bezorger kon het adres niet vinden, bestelling dus retour.
Post NL stuurt me naar Ceva Logistics, zij verbinden me door naar KPN, zij sturen me weer naar Breedbandwinkel en zo is de cirkel rond.
Enige mogelijkheid, opnieuw bestellen.. Bij het plaatsen van de tweede bestelling is mij verzekerd dat het enkel ging om het opnieuw doorzetten van een reeds geplaatste bestelling. Al mijn gegevens zijn telefonisch opnieuw geverifieerd. Ik heb de verkoper nog geattendeerd op het feit dat de bezorger vorige keer mijn adres niet kon vinden.
Vandaag om 9 uur in de mail: tussen 12.00 en 14.00 komen we langs maar dus op het verkeerde adres! Bij het checken van de order bevestiging blijkt dus het adres verkeerd te zijn ingevoerd terwijl de eerste bestelling wél de juiste gegevens bevatte. 2 weken bezig en nog geen Digitenne!

Met spoed zorgen dat ik digitenne in huis krijg zonder aansluitkosten en gepaste tegemoet koming voor de tijd die ik kwijt ben en de frustratie die het me opleverd.
Ik wil gewoon tv kijken!

Breedbandwinkel.nl
    Beste mevrouw Smulders,
    deze klacht stond nog open. Ik begreep echter van mijn collega dat u hier reeds telefonisch contact over had gehad voordat u deze klacht plaatste op Klachtenkompas.
    Het spijt mij dat dit zo is gelopen, het betreft hier helaas een menselijke fout bij het overnemen van het adres. Wij doen er alles aan dit in de toekomst te voorkomen. Ik neem aan dat KPN ondertussen uw bestelling heeft geleverd. Mocht er nog iets zijn hoor ik het graag.

Breedbandwinkel.nl klantenservice