Klacht Breedbandwinkel.nl: Slechte zorg en communicatie

Morris McChance

Ik heb al sinds 24 april contact gezocht met deze wervingswinkel. En heb uiteindelijk een contract van 'n jaar afgesloten bij Nle. nl.. Door nog steeds geen aansluiting te hebben die 6 juni zou plaats vinden ben ik gaan bellen. Volgens hun ie alles in orde en moet ik gewoon nog even wachten. Echter plegen zij geen doortastend onderzoek en lossen niets op. Ze denken dat de klant zomaar beld of zo. Ik heb nu met elkaar al 3x gebeld. En nog steeds is er niets opgelost. Ze laten me gewoon oneindig wachten zonder proactief te zijn. Ze verwijzen heel makelijk naar de provider Nle.nl.. met de belofte dat ze mij terug zullen bellen. Er zijn al dagen voorbij en geen telefoon. Er is geen terugkoppeling naar mij van hoe of wat,echt helemaal niks. Ze doen zo ongeïnteresseerd en hebben geen zorg voor nieuwe klanten of nazorg. Perslot hebben zei met mij een contract afgesloten. Mijn gegevens staan in hun systeem met naam en toenaam. En toch schrijven ze me niet een briefje of mededeling met wat er nodig is om uitleg te geven van mijn klacht. Simpel geen aansluiting, maar wel een contract. Ik verwijt de breedbandwinkel dat ze zo slecht zijn voor de nieuwe klant en slecht communiseren. Als ze geld van me moeten hebben weten ze me ook te vinden. Het begind op discriminatie te lijken.

Ik zou 't fijn vinden, dat ze meer hun best deden in nazorg als dingen niet goedgaan. Als bedrijf die inspanningen levert in klantenwerving en contracten afsluit dien je ook te controleren of alles wel goed gaat. Echter ze verwijzen alleen maar.

Breedbandwinkel.nl
    Beste heer McChance,
    dank voor uw bericht, en ten eerste namens NLE mijn excuses voor het ontstane ongemak. Bij uw bestelling zie ik inderdaad dat er een fout is gemaakt bij NLE wegens een foutieve geboortedatum die op is gegeven bij uw bestelling. Hierdoor is de bestelling blijven hangen en niet verder in behandeling genomen door NLE voor oplevering.
    Toen ons dit is medegedeeld door NLE hebben wij direct contact met u gezocht om dit te verifiëren en op te lossen. Echter heeft u tijdens dit telefonisch gesprek aangegeven geen gegevens meer aan ons te willen verstekken en de bestelling niet door te willen zetten. Zoals u begrijpt kunnen wij in dat geval niets meer voor u betekenen met betrekking tot deze bestelling.
    Overigens incasseren wij geen geld van u, dat doet de provider in kwestie. Wij fungeren alleen als tussenpartij tussen de consument en provider en zorgen o.a. dat u juist extra korting ontvangt.

Breedbandwinkel.nl klantenservice

Ook een klacht indienen over Breedbandwinkel.nl?