Klacht Breemann: Bestelde spullen wel betaald, maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 132362
Gebruiker
xastridx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 september heb ik bij de firma Breemann een dekbed en een dekbed overtrek besteld en betaald. Met een waarde van €175,-. Ik zou de spullen binnen enkele dagen geleverd krijgen, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Ik heb 2 keer een mail gestuurd en krijg daar geen reactie op. Je kan ze telefonisch niet bereiken want er staat nergens een nummer vermeld.

De oplossing

Ik verwacht dat ik mijn bestelde spullen krijg en als dit niet mogelijk is wil ik mijn geld terug. Als dit niet gebeurd dan ga ik aangifte doen bij de politie en zal ik mijn jurist er na laten kijken of er eventueel een beslaglegging nodig is. Ik voel me echt besodemieterd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breemann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties