Klacht Breemann: matras omruilen

Marly

Ik heb op 19 september 2015 een matras gekocht in de faillissementswinkel van Breemann. Het matras dat ik gekocht had was er niet meer, dus kreeg ik in overleg een ander matras. Nu is dit matras niet goed en ben ik terug gegaan naar de winkel. Die is er niet meer, dus heb ik verschillende keren gemaild en via de live-chat geprobeerd contact op te nemen. Er wordt echter niet gereageerd. Ook niet op de mobiele nummers die ik heb gekregen. Het nummer van de bezorging is niet meer in gebruik en het nummer van de verkoper wordt niet opgenomen. Ik wil gewoon mijn matras omruilen van een 9-zone traagschuim matras prince met 3-D luchtband van 140 x 200 naar een 9-zone koudschuim matras prince met 3-D luchtband. Dit is toch niet zo moeilijk zou je denken.

Ik wil gewoon dit matras omruilen voor een -zone koudschuim matras prince met -D luchtband van 140 x 200. En als dit niet lukt wil ik mijn geld terug.Bo

Wij vinden dat Breemann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!