Klacht Breemann: Niet geleverde matras en waterdichte molton, wel aanbetaling gedaan.

Gedupeerde klant

Op 11 augustus 2015 heb ik een pocketvering matras van 90x200 cm besteld en daarbij een waterdichte molton. Ik heb een aanbetaling gedaan van €19,95. De producten zouden binnen 2 tot 3 weken thuis geleverd worden. Na drie weken gebeld, maar door de vakantieperiode was de levering iets langer. Nog twee weken afgewacht. Daarna meerdere malen gebeld, geen contact gekregen. Vervolgens bezoek gebracht aan de winkel. De medewerker heeft ons twee mobiele nummers gegeven. Regelmatig gebeld, geen gehoor. Eind september 1 keer iemand aan de lijn gehad. Deze persoon beweerde dat er rond 4 oktober geleverd zou worden. Niks geleverd. Vandaag weer de mobiele nummers gebeld die we van de medewerker hadden gekregen. 1 nummer was afgesloten. Het andere nummer was van de medewerker zelf. Hij zat thuis zonder werk. Gaf aan dat hij zelf al een maand geen salaris had gekregen. Zijn baas zou met de noorderzon vertrokken zijn.

Graag de aanbetaling van €19,95 terugstorten of de molton leveren. De prijs hiervan was €19,95.

Wij vinden dat Breemann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Breemann?