Klacht Breemann: Niet leveren boxspring

Klachtnummer
# 132545
Gebruiker
Chiva
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 september 2015 heb ik bij Breemann, Voorstraat 262 in Dordrecht een boxspring gekocht.
Ik heb toen een aanbetaling gedaan van 140 Euro en heb een laken van 35 Euro direct meegenomen. De levering van de boxspring zou 3 tot 4 weken in beslag nemen.
Nu vandaag 8 oktober heb ik de boxspring nog niet ontvangen. Ik heb diverse malen getracht via mail contact te krijgen met Breemann, maar er wordt nergens op gereageerd. Ook is een telefoonnummer van Breemann nergens te vinden. Ik ben bang dat er niets meer wordt geleverd en ben mijn 140 Euro aanbetaling waarschijnlijk kwijt. Ook met laken wat reeds in mijn bezit is kan ik niets, dit ivm de afmetingen. IK zou mijn boxspring op korte termijn willen ontvangen en anders mijn geld terug. Kunt u voor mijn als consumentenbond hier iets in betekenen

De oplossing

Snel leveren en ander graag mijn geld terug.
Bij geen levering of geld terug, ga ik over enkele weken aangifte doen bij de politie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breemann hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties