Klacht Breinkamp: geen verslag en geen contact over de huiswerkbegeleiding gehad, dus geen inzicht en geen vorderingen..doublure als eindprodukt

Haighton

Ik voel me niet serieus genomen als ik per mail en telefoon verzocht hebt om contact op te nemen over de vorderingen cq ontwikkelingen van mijn zoon die in Havo 4 zat.
Als ik mijn zoon vroeg wat hij voor begeleiding had gehad, was het nihil. De begeleider ***** die er iedere keer bij zou zitten, was niet of nauwelijks in zicht.
Er waren vervangers die er gewoon bij zaten en er werd niet gekeken of mijn zoon wel of niet aanwezig was..ik heb althans nooit wat gehoord of gelezen .
Per maand heb ik 200 Euro betaald, dit 4 maanden lang!
Ik vind dit heel erg naar. Dat mensen op deze manier hun geld willen verdienen.
Wat kan ik doen?

Een deel van mijn betaalde geld terug krijgen wegens onverrichte diensten, wegens onzorgvuldigheid in verslaglegging. Het is zeer ongewenst dat een ouder achter een begeleider moet aanzitten, als de ouder dat al bij zijn kind moet doen..
Het vertrouwen moet juist bij deze mensen zitten. Zij hebben een voorbeeld functie en dit lijkt er niet op!

Wij vinden dat Breinkamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!