Klacht Brejaart: Onjuist bespannen van tennisracket, zeer onprofessioneel en onvriendelijke behandelen van de klant.

Klachtnummer
# 257652
Gebruiker
EvitaH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je tennisracket nooit laten bespannen bij Brejaart!Daarnaast een eigenaresse die mij als klant zéér onvriendelijke 'te woord' staat.
Verkeerde snaar, daarna de goede snaar (tegen meerprijs) maar verkeerd bespannen en toen had ik als klant pech. ''We gaan daar niks meer aan doen''. Discussie gehad in de winkel waarbij eigenaresse tegen mij durft te zeggen ik een slechte klant ben, omdat ik mijn tweede racket niet bij hen heb gekocht. Mijn racket hadden ze toen niet meer in de juiste gripmaat en was niet meer te bestellen, waardoor ik een tweede racket daar niet eens kón kopen.
Mijn klacht is dus zeer onprofessioneel behandeld en niet opgelost. Ik heb dus 32,95 euro kosten gemaakt voor ondeugdelijke bespanning.

De oplossing

Ik zou gemaakte kosten, 32,95 euro, terug willen van het bespannen. Desnoods knippen ze de huidige bespanning zelf door.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brejaart is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brejaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen