Klacht Brekz.nl: Defect bij levering

Klachtnummer
# 434583
Gebruiker
Renzo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zes trays met Renske natvoer voor honden besteld. Helaas is alles in 1 doos gestopt, wat te zwaar bleek voor de bezorger. Van 1 tray zijn de seals geknapt tijdens transport. Zelfde dag (28-03-2020) melding van gemaakt bij Brekz via de mail met foto bijlages. Tot op heden geen reactie op ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

De oplossing

- Vervangende tray Renske natvoer, smaak Zalm
- Voorkom dit door in de toekomst max 3 trays per doos in te pakken & maak melding van het niet laten vallen van de doos, zoals ook duidelijk vermeld op de trays van Renske

3 reacties

  1. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste R. Stheins,

    Bedankt voor uw bericht. Het is op dit moment voor ons onduidelijk waarom u tot op heden geen reactie heeft gehad op uw beschadigde levering. Excuses daarvoor.

    Wij zullen klacht onderzoeken en komen er spoedig bij u erop terug.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  2. Auteur
    Renzo
    Datum
    Beste Brekz,

    Bedankt voor het antwoord. Om te voorkomen dat de klacht wordt gesloten, hierbij een reactie waaruit blijkt dat ik nog in afwachting ben van de uitkomst van jullie onderzoek.

    Met vriendelijke groet,

    Renzo
  3. Auteur
    Renzo
    Datum
    Beste Brekz,

    Ondertussen is een vervangende tray ontvangen alsook een bericht dat foto's naar de inpakafdeling zijn doorgezet, waarvoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    Renzo

Ook een klacht indienen over Brekz.nl?