Klacht Brekz.nl: Geen bestelling

beppie1970

Bestelling gedaan op 5 maart. Nog niks ontvangen.Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Zeer slechte service!!!!Haal deze site off line om meer slachtoffers te voorkomen.De site van brekz geeft geen eerlijk jnformatie.SUPER SLECHT

OFF LINE GAAN EN NOOIT MEER TERUGKEREN
GELD TERUG ANDERS DOE IK AANGIFTE

Brekz.nl
    Beste B. Bremmer,

Bedankt voor uw bericht. Helaas heeft u geen bestelnummer bijgesloten, maar wij denken uw bestelling te hebben gevonden in ons systeem. U heeft een paar keer eerder bij ons een bestelling geplaatst naar tevredenheid. Bij de huidige bestelling heeft pakket inderdaad vertraging opgelopen zoals ook vermeld is op onze website.

Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad en hebben de terugstorting in gang gezet. U zult het geld spoedig ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Brekz
    beppie1970
    Goedeavond brekz,
    Bedankt voor uw politiek correcte reactie.
    Ik heb een keer bij jullie besteld in her verleden ,dat ging goed
    Nu heb ik besteld en moest overal zelf achteraan,GEEN TELEFONISCHE klantenservice.Word niet snel gereageerd op mail.
    Besteld op 5 maart .....................en heb nog steeds niks terug op mijn rekening
    NEE voor mij geen brekz meer NOOIT meer
    Brekz.nl
    Beste B. Bremmer,

Bedankt voor uw bericht.

De termijn die wij hanteren en communiceren over terugbetalingen is binnen 14 werkdagen. De terugbetaling was toevallig 13 maart al ingezet en 17 maart is het geld op uw rekening gestort (i.v.m. het weekend).

Zoals eerder aangegeven communiceren we ook over de huidige vertraging en dat we telefonisch lastiger te bereiken zijn in de huidige rumoerige omstandigheden.

Wij vinden het spijtig te horen als u dit besluit om bij ons niet meer te bestellen.

Excuses voor het ongemak.

Brekz

Ook een klacht indienen over Brekz.nl?