Opgelost door Brekz.nl: Leveren van een wanprestatie.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 350294
Gebruiker
H. de Moor
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket katten droogvoer besteld. Betaald maar niets geleverd.

De oplossing

Zo snel mogelijk levering van hetgeen ik besteld heb.
Enige genoegdoening voor de dagen die ik voor niets heb thuis gezeten.

3 reacties

  1. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste H.de Moor,

    Bedankt voor uw bericht.

    Uw pakket is de volgende dag na plaatsen van de bestelling direct verstuurd. DPD geeft aan tot twee maal toe bij u langs te zijn geweest. U geeft echter aan dat dit niet is gebeurd. Wij zijn aan het navragen bij DPD waarom de pakketten niet zijn uitgeleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz

  2. Auteur
    H. de Moor
    Datum
    Vanmorgen maandag 18-2-2019 nogmaals gebeld met DPD.
    Na aandringen zo spoedig mogelijk te leveren kreeg ik een mail dat er morgen dinsdag wordt geleverd.Wou zojuist voor een afspraak weggaan en tot mijn grote verbazing wordt het pakket geleverd.Was dus bijna weer misgegaan.Volstrekt onbetrouwbare pakket bezorger. Ruim 700 klachten op internet over bezorging DPD . Ik en mijn familie en kennissen zullen niet meer bij Brekz bestellen zo lang Brekz gebruik maakt van DPD. Heeft me veel vrije dagen gekost.

    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    De bezorging staat voor morgen ingepland Helaas betekent dat de katjes nog 1 dag langer moeten wachten.
    Dat spijt me.

    Fijne dag!

    Best regards / Met vriendelijke groet,
    Customer Service Consument
  3. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. de Moor,

    Bedankt voor uw bericht met de extra informatie. De bezorging is inderdaad raar gelopen, maar gelukkig is het pakket nu alsnog aangekomen.

    We hebben melding gemaakt van de case bij DPD. Zij gaan dit verder onderzoeken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. de Moor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wacht met spanning het onderzoek af. Wacht met spanning het onderzoek af.(25-2-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(05-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(10-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(16-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(21-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(26-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(31-3-2019 ) Uitslag onderzoek medegedeeld. De zaak is hiermee afgedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Brekz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen