Opgelost door Brekz.nl: Leveren van een wanprestatie.

sad Opgelost
H. de Moor

Pakket katten droogvoer besteld. Betaald maar niets geleverd.

Zo snel mogelijk levering van hetgeen ik besteld heb.
Enige genoegdoening voor de dagen die ik voor niets heb thuis gezeten.

Brekz.nl
    Beste H.de Moor,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket is de volgende dag na plaatsen van de bestelling direct verstuurd. DPD geeft aan tot twee maal toe bij u langs te zijn geweest. U geeft echter aan dat dit niet is gebeurd. Wij zijn aan het navragen bij DPD waarom de pakketten niet zijn uitgeleverd.

Brekz

H. de Moor
    Vanmorgen maandag 18-2-2019 nogmaals gebeld met DPD.
    Na aandringen zo spoedig mogelijk te leveren kreeg ik een mail dat er morgen dinsdag wordt geleverd.Wou zojuist voor een afspraak weggaan en tot mijn grote verbazing wordt het pakket geleverd.Was dus bijna weer misgegaan.Volstrekt onbetrouwbare pakket bezorger. Ruim 700 klachten op internet over bezorging DPD . Ik en mijn familie en kennissen zullen niet meer bij Brekz bestellen zo lang Brekz gebruik maakt van DPD. Heeft me veel vrije dagen gekost.

Beste,

Bedankt voor je bericht.

De bezorging staat voor morgen ingepland Helaas betekent dat de katjes nog 1 dag langer moeten wachten.
    Dat spijt me.

Fijne dag!

Best regards / Met vriendelijke groet,
    Customer Service Consument
    Brekz.nl
    Beste H. de Moor,

Bedankt voor uw bericht met de extra informatie. De bezorging is inderdaad raar gelopen, maar gelukkig is het pakket nu alsnog aangekomen.

We hebben melding gemaakt van de case bij DPD. Zij gaan dit verder onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Brekz

H. de Moor
Wacht met spanning het onderzoek af. Wacht met spanning het onderzoek af.(25-2-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(05-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(10-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(16-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(21-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(26-3-2019 ) Wacht met spanning het onderzoek af.(31-3-2019 ) Uitslag onderzoek medegedeeld. De zaak is hiermee afgedaan.

Ook een klacht indienen over Brekz.nl?