Opgelost door Brekz.nl: Niet conform belofte geleverd en niet juiste product geleverd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 433269
Gebruiker
moniwest
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Voer is na 7 werkdagen geleverd. Contact via mail was niet bevredigend. Op vrijdag besteld. De woensdag erop kreeg ik via een mail te lezen dat er ivm magazijn verhuizing later geleverd werd. Dit werd bij bestelling niet gemeld. Uiteindelijk wordt er na 7 dagen niet het juiste, bestelde voer geleverd. 2 keer eerder liep bestelling ook mis. Levering bleef uit. Beide keren na mail of telefoon te horen gekregen dat het over het hoofd gezien was of dat er een systeem Fout is gemaakt door Brekz.. alle keren besteld en direct betaald.
Het Canex besteld en Happy lief ontvangen. Bijgesloten factuur klopt wel met bestelling. Ik heb ook een foto met factuur en voer samen

De oplossing

Het voer ophalen en het geld per direct terug storten.
Heb net elders besteld. En hier kosten voor gemaakt.

14 reacties

  1. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste M. Westerlaken,

    Het klopt dat leveringen in de huidige periode vertraagd zijn dit in verband met het corona virus en de verhuizing van ons magazijn. Dit wordt op meerdere plekken op de website gecommuniceerd, ook voor dat uw bestelling plaatst. Daarnaast proberen wij ook onze klanten op de hoogte te houden via de e-mail, u geeft aan deze ook te hebben ontvangen.

    Wij hebben uw gegevens even erbij gezocht in ons systeem en deze gelegd naast de opmerkingen die u hier maakt. Het is op dit moment niet helemaal duidelijk wat u nu precies wilt. In het systeem staat namelijk dat u aangeeft het pakket al bij een servicepunt te hebben afgeleverd en dit staat haaks met wat u hier vermeld.

    Zou u alstublieft kunnen aangeven wat nu precies uw vraag is?
    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  2. Auteur
    moniwest
    Datum
    Ik heb adequaat via de mail naar u gereageerd. U zegt zonder datum, tijdspad het pakket te komen halen. Ik heb u gevraagd wanneer maar krijg geen antwoord meer op mijn mails. Hierop heb ik u via de mail geïnformeerd dat ik het pakket zelf heb weggebracht. Ook heb ik DPD geinformeerd nadat zij een dag later aangaven nog een dag later het pakket te komen halen. Ook dit heb ik jullie laten weten. Ook hier reageert u niet op. U informeerde mij 4 dagen na mijn bestelling dat u niet tijdig kunt leveren via de mail. Ik had toen al besteld en kon niet annuleren. Als u dit bij het bestellen doet kan ik besluiten elders te bestellen.
    U heeft te laat een ander product geleverd dat ik niet besteld heb.
    Ik wil nu alleen nog heel snel mijn geld van het voer inclusief de verzendkosten 13,50 retour op mijn rekening. Ik zal hierna niet meer bij u bestellen.
  3. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste M. Westerlaken,

    Bedankt voor uw verduidelijking. Wij zijn aan het kijken of het pakket al retour is, verdere opvolging volgt.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  4. Auteur
    moniwest
    Datum
    Geachte, ik heb via de track en trace kunnen herleiden dat het pakket begin van deze week door u ontvangen is.
    Ik verwacht mijn aankoopbedrag en verzendkosten dus deze week retour..
    Met dank voor uw medewerking
  5. Auteur
    moniwest
    Datum
    Geachte,
    Ik zal deze klacht beëindigen als u het geld van het retour gezonden voer en de verzendkosten op mijn rekening geretourneerd heeft.
    Ik ben ook bereid dit op dit forum te vermelden
  6. Auteur
    moniwest
    Datum
    Brein heeft nog steeds het geld van de retour gezonden voeding inclusief verzendkosten nog niet terug gestort. Ook hebben ze retourontvangst van het voer op 7 april bij Brekz bezorgd nog niet bevestigd. Op 9 april geeft Brekz in deze klacht de ontvangst te onderzoeken/ na te trekken. Net als eerder blijft iedere reactie En actie van Brekz uit. Ik sluit deze klacht na terugstorting van het geld.
  7. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste M. Westerlaken,

    In het systeem staat vermeld dat wij het pakket retour hebben ontvangen en dat het geld zo spoedig mogelijk wordt gecrediteerd. Normaal gesproken heeft u het binnen enkele werkdagen op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  8. Auteur
    moniwest
    Datum
    Geachte,

    Ik heb het bedrag van het voer vandaag retour ontvangen maar NIET de 13,50 verzendkosten voor het retour sturen van 15 kilo voer die door jullie niet goed geleverd is. ( ander merk en voer dan door mij besteld). Deze kosten zijn voor jullie rekening. Ik heb DoD en jullie een dag voor het ophalen schriftelijk geïnformeerd over mijn verzending omdat jullie niet aangaven op welke termijn het voer gehaald zou kunnen worden. Daarnaast geven jullie op jullie site aan dat bij ontevredenheid het pakket op jullie kosten retour kan worden gezonden. In dit geval hebben jullie ook nog verkeerd geleverd.
    Ik heb in mijn eerdere mail en ook in deze klacht aangegeven dat de verzendkosten door jullie betaald dienden te worden. Dit hebben jullie niet gedaan.
    Hoe moeilijk is het voor Brekz om een fout die jullie maken op correcte wijze en met gepaste snelheid recht te zetten. (conform jullie belofte op jullie site).
    Ik ben 4 mails, deze klacht en 4 weken verder zonder effectief handelen aan jullie zijde.
    Ik kijk uit naar de storting van 13,5O die ik gemaakt heb om het pakket retour te zenden.
    Ik sluit deze klacht niet af voor u dit geëffectueerd heeft en overweeg meer effectieve stappen dan publicatie op dit klachtenkompas.
  9. Auteur
    moniwest
    Datum
    In aansluiting op mijn reactie stuur ik u hierbij uw eigen service voorwaarden toe van toepassing op de retourzending. Er wordt aangegeven dat u de retourkaarten vergoed.
    Zoals aangegeven heeft u dit nagelaten.
  10. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste M. Westerlaken,

    Volgens onze administratie zijn beiden bedragen al overgemaakt. Hoogstwaarschijnlijk zijn deze van twee verschillende rekeningen gestort en op twee verschillende momenten. Zou u dit alstublieft nog eens willen controleren?

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  11. Auteur
    moniwest
    Datum
    Ik heb maar 1 rekening en de verzendkosten zijn nog niet over gemaakt
  12. Auteur
    Brekz.nl
    Datum
    Beste M. Westerlaken,

    Wij hebben het nogmaals gecontroleerd en het lijkt dat een automatisch systeem één van de terugbetalingen heeft afgekeurd. Deze hebben nu opnieuw ingediend en binnen enkele werkdagen moet u deze nu ook kunnen zien op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Brekz
  13. Auteur
    moniwest
    Datum
    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik zal deze klacht sluiten na ontvangst.
  14. Auteur
    moniwest
    Datum
    De verzendkosten zijn overgemaakt. Ik sluit hierbij de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
moniwest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosten zijn retour gestort. Proces totaal erg klant onvriendelijk en zeer traag, bereikbaarheid en reacties niet tot slecht, In in staat tot reflectie of erkennen van wat er mis gegaan is
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Brekz.nl?