Klacht Breman Installatiegroep: 9 dagen zonder warm water

tulipe

al een paar jaar problemen met de ketel en maakt veel herrie. Dit eerder gemeld.
Vorig weekend is de ketel gaan lekken. Er lag een hele plas water op de grond. Er was geen warm water meer. maandagochtend gelijk Breman gebeld. er is iemand langs gekomen. helaas heeft deze werknemer niet naar het verhaal willen luisteren. Hij zei dat het wel gerepareerd kan worden. hij kon de volgende dag al komen. aangeven dat ik een afspraak heb staan in het ziekenhuis de volgende dag en woensdag ook. ik zou zelf later op de dag contact opnemen voor een afspraak. de volgende dag was ik niet thuis. bij thuiskomst lag er een brief dat hij is langsgeweest. Ik geef altijd aan of er van tevoren gebeld kan worden. dhr was niet vriendelijk en heb een nieuwe afspraak gemaakt met een andere monteur. ook hier is vantevoren geen contact opgenomen. de ketel is al meer dan 15 jaar oud. maakt veel herrie en komt nu geen warm water. ik ben erg geschrokken van deze situatie. Er is geen vertrouwen in deze ketel. ik zit nu al ruim 9 dagen zonder warm water. na 2 dagen kan de monteur pas komen om slecht onderdelen te vervangen.

ketel vervangen

Breman Installatiegroep
    Geachte heer, mevrouw,

klinkt natuurlijk allemaal erg vervelend. Ik heb de betreffende vestiging op de hoogte gebracht van uw melding en de inhoud daarvan. Daarnaast heb ik gevraagd of ze contact met u willen opnemen.

Stefan, Breman

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?