Klacht Breman Installatiegroep: aanmanning

Alacanna

Mijn klacht betreft de betaling: Breman heeft 3 jaar geleden een ketel van Remeha geplaatst. Na de storing in oktober is gebleken, dat het om het zeldzame onderdeel gaat. Omdat de kosten hoog opliepen is me toegezegd, dat de producent benaderd wordt om de kosten op zich te nemen. Ik heb de schriftelijke bevestiging van de producent gevraagd. Ik wacht nu al 5 maanden op. Vandaag kwam de factuur van Breman wel aan, met de aanmaningskosten. Schande! Op z'n manier proberen ze de druk uitoefenen om te betalen, zonder de afspraken na te komen! Ik heb de mailverkeer daarover bewaard.

Ik wil dat Breman de afspraak nakomt - dus ik wil graag het bewijs van Remeha dat ze niet eens zijn met vergoeden van de kosten. De aanmaningskosten zijn onterecht - dus die moeten gecorrigeerd worden.

Breman Installatiegroep
    dag heer/mevrouw Laczewska, wat ik voor u kan doen is uw klacht op deze plaats doorsturen naar de betreffende vestiging. Ik zal ze tevens vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Breman.