Klacht Breman Installatiegroep: afspraak meerdere keren verzet zonder laatste kaart, waardoor monteur niet is komen opdagen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 276529
Gebruiker
Simo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

afspraak meerdere keren verzet, waardoor de laatste afsprakenkaart op een of andere manier niet is aangekomen. Heb hiervoor verdomme een dag vrij moeten nemen! De monteur komt vervolgens niet opdagen omdat de afspraak weer verzet was en ik maar heel de dag op de monteur zit te wachten..
daarnaast wordt mijn afspraak weer verzet naar een nog latere datum.

De oplossing

Vergoeding voor mijn vrije dag! Tijd kost geld! Heb wel wat beters te doen dan op een monteur wachten die niet komt. compensatie is hier dan ook zeker ter sprake!

2 reacties

  1. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    dag heer, mevrouw Khairallah, klinkt natuurlijk ontzettend vervelend en is niet de bedoeling. Ik heb je melding op deze doorgezet naar de betreffende vestiging. Ook heb ik gevraagd zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan,
    Breman.
  2. Auteur
    Simo
    Datum
    Tot heden nog niks vernomen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niks vernomen! Belachelijk gwn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen