Klacht Breman Installatiegroep: Breman behandeld mijn klacht niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349093
Gebruiker
yibbeda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

CV ketel valt uit met code A16
geen warm water en geen verwarming

De oplossing

Breman dient volgens afspraak de storing te melden bij de Z.V.U. en dat gebeurt niet,

1 reactie

  1. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    dag heer/mevrouw Hoogendoorn, omdat ik de klacht inhoudelijk niet kan beoordelen, stuur ik deze door naar de betreffende vestiging. Ik zal ze tevens vragen contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Breman.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yibbeda
Datum
Uiteindelijke oplossing nu een week verder en probleem is nog steeds niet verholpen. enige wat is toe gezegd is dat er en nieuwe ketel komt, maar wanneer. zit nog steeds regelmatig in de kou. reparatie tussen door zijn ze niet van plan om te doen. dus moet ik meerdere keren naar zolder om de ketel handmatig te starten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry