Klacht Breman Installatiegroep: Breman komt garantie niet na

Bozeklant

Voor de vloerkoeling/verwarming is bij de oplevering van de nieuwbouwwoning standaard garantie ingegaan. Tijdens deze termijn heb ik een klacht gemeld [de vloerkoeling deed het niet meer]. Tweemaal een monteur geweest, maar klacht niet opgelost. In het verslag schrijft de laatste monteur ook dat indien de klacht terugkomt een kraan vervangen moet worden. Omdat het even duurt voordat je merkt of de vloerkoeling het doet, heeft de monteur niet vastgesteld dat de vloerkoeling het nu wel deed.

Helaas bleek de vloerkoeling het nog steeds niet te doen. Omdat wij even daarna op vakantie gingen, hebben wij dit niet nogmaals gemeld vóór onze vakantie. Bij terugkomst bleek de inmiddels aangezette vloerverwarming het ook niet te doen: nog steeds hetzelfde probleem dus. Meteen Breman gebeld: er zou een nieuw kraantje op komen.
Na de kerst weer gebeld waar het kraantje bleef: onvriendelijk werd mij verteld dat de garantietermijn nu over was en van het oude gesprek niets terug te halen was... Dat terwijl als je belt aangegeven wordt dat alle gesprekken opgenomen worden..
Wat een vreselijke service dit! Aangezien de klacht nooit verholpen is en dit tijdens de garantietermijn gemeld is, dient Breman dit gewoon te vervangen.

Ik eis dat Breman snel het kraantje komt vervangen / zorgt dat de installatie weer werkt. Ik zit nu al een tijd zonder vloerverwarming.

Bozeklant
Uiteindelijke oplossing Niet teruggebeld